top of page

London


Csodálatos két hetet töltöttem Londonban, ahol az Excel English által szervezett English for Teachers című tanfolyamon vettem részt. A kinti nyelviskola a nyelvtanulást, nyelvgyakorlást mesterien ötvözte London nevezetességeinek megismerésével.


A szállásom - a központon kívül, de az iskolához viszonylag közel - egy kedves, idős néninél volt. A néni a két kutyájával lakott, de minden nap látogatta őt a családja. Mindenképpen jó ötlet volt, hogy a családnál való elhelyezést kértem, mert ez remek alkalmat biztosított a nyelv gyakorlására.


A tanfolyamon öten vettünk részt különböző országokból (orosz, cseh, chilei, magyar). Az órák többségét az iskola oktatási igazgatója tartotta. Az tanítás minden nap ½ 9-kor kezdődött, és egy 1 órás ebédszünettel, ½ 3-ig tartott.


A képzés során, a nyelvi fejlesztés mellett, rengeteg olyan feladattal, játékkal ismerkedhetünk meg, amelyek kitűnően használhatók az angol és más tanórákon is.

Az órák hangulatát meghatározta, hogy a tananyagot minden esetben ki is próbáltuk, így rendkívül vidám hangulatban, szinte észrevétlenül röpült az idő.

Az oktatás során használt tananyagot, feladatokat fénymásolatban megkaptuk. Így a tanfolyam végére rengeteg új ismerettel, ötlettel és egy igen vastag dossziéval lettünk gazdagabbak.


Tanítás után délutánonként fakultatív városnézéseken vehettünk részt. Ezek a londoni séták nagyon jó hangulatúak voltak és kitűnő alkalmat biztosítottak az egymással való megismerkedésre és az angol nyelv gyakorlására. A kurzus egy inkább vicces, mint ünnepélyes ceremóniával zárult, amelyen az iskola összes diákja jelen volt.


Örülök, hogy az élet elém „fújta” ezt a lehetőséget, és én mertem élni vele. A kint töltött két hét alatt rengeteg új ismeretet szereztem, új barátokra leltem, és nem utolsó sorban a nyelvtudásomat a lehető leghatékonyabban fejlesztettem.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page