top of page

Brighton - T. Zuggó Tünde

2022. augusztus




Nagy öröm volt számomra újra az Egyesült Királyságban részt venni egy angol nyelvi kurzuson. Korábban már az ETI szervezésében voltam Yorkban, ahonnan nagyon pozitív tapasztalatokkal tértem haza. Hasonló profizmust tapasztaltam idén is az ELC által szervezett kurzuson. Szinte minden nap volt valamilyen közösségi program, hétvégére nagyobb, önköltséges kirándulásokat szerveztek. A recepción mindig készségesen segítettek, egyenesen lenyűgözött, hogy már az első héten tudták a nevemet, így valóban otthon érezhettem magamat. A problémáimat körültekintően és diszkréten kezelték.





A nyelvkurzus jól felépített, átgondolt, minden kompetenciaterület fejlesztésére kiterjedt. Kétségtelen, hogy a kurzus legnagyobb pozitívuma, Endy, a tanárunk, akinek hihetetlen hálás vagyok. Azt hiszem, ő a legjobb tanár, akivel valaha találkoztam. Szervezettségével, hihetetlen lelkesedésével, pozitív kisugárzásával, rugalmasságával, személyes történeteivel elérte azt, hogy úgy tanultuk a nyelvet, és úgy nőtt az idegen nyelv használatának magabiztossága, hogy minden percét élveztük.





RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page