top of page

Dublin - Isaákné Rádi Nóra



Előzetes elvárásokkal vágtam neki a dublini útnak, okkal választottam az összetett témájú tanfolyamot. Az utóbbi évek mobilitásai során nagyobb hangsúlyt tapasztaltam a CLIL képzéseken a közös gondolkodáson, ötletelésen viszonylag egyszerű angol nyelv használatával. Ez alkalommal két hangsúlyos területet fogalmaztam meg magamnak fejlesztendő területként: felsőfokú angol nyelvtudás megerősítését, továbbfejlesztését valamint az új tanulási irányvonalak, a projektalapú oktatás elveinek, gyakorlatának megismerése.


Az első napokban kiderült, hogy a lehető legjobb helyre kerültem, kis létszámú csoportban erős nyelvi kommunikációval indítottunk. A tananyagot illetően igen tartalmas, lendületes közvetítésben még a közös gondolkodás lehetősége is belefért. Hasznos applikációkat, linkeket, órarészleteket alkalmaztunk, hangsúlyt fektettünk az integrált oktatás különböző módszereire. A kis létszám ellenére a délutáni programok alkalmával más kollégákkal is sikerült kapcsolatot építeni, közös terveket szőni további együttműködésre.


Összességében az a kép alakult ki bennem az út során, hogy a speciális (pl. CLIL vagy IKT) tanfolyamok speciális szakértőt is igényelnek, melyek ez utóbbi helyen rendelkezésre állnak, így mindenképp javaslom a pályázó kollégáknak úticélul.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page