top of page

Firenze - Törös Barbara


2022. július közepén utaztam két hétre Firenzébe, ahol egy hét angol nyelvtanfolyam és egy hét ’classroom management’ várt rám. Hogy kellően felkészült legyek, itthon felfrissítettem az angol nyelvtannal kapcsolatos ismereteimet, illetve több platformon is tájékozódtam az olasz kultúrát és a firenzei látnivalókat illetően. Úgy gondolom, hogy nem csak az angolban fejlődtem sokat, és nem csak a módszertani ismereteim bővültek. Sok tapasztalatot gyűjtöttem az utazás terén is, illetve 2 hét alatt volt szerencsém Olaszországot, és főleg Firenzét is mélyebben megismerni, új barátokkal megismerkedni és új kapcsolatokat építeni.





A második héten tanult módszerek, ötletek, appok, programok egy részét, úgy gondolom, matematika órákon is fel lehet használni, így frissítve fel kicsit az órák hangulatát. Sok olyan módszert is hallottam, amiket jórészt csak nyelvi órákon lehet használni, így ezeket kollégáimmal osztom majd meg.





RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page